Zondag 28 juni Hann. Munden naar Frankenroda - Reisverslag uit Paderborn, Duitsland van Molenkamp - WaarBenJij.nu Zondag 28 juni Hann. Munden naar Frankenroda - Reisverslag uit Paderborn, Duitsland van Molenkamp - WaarBenJij.nu

Zondag 28 juni Hann. Munden naar Frankenroda

Blijf op de hoogte en volg Molenkamp

30 Juni 2015 | Duitsland, Paderborn

Zo, we waren zaterdag dus in Hann. Munden aangekomenen hebben in een heel apart hotel in de binnenstad geslapen. Bert Jan en Hendrik een uitdaging voor jullie voor het uitlijnen van de vloeren, we werden zeeziek, zo golvend lag alles erin. Tussen voor<>achter zat soms 15 cm verschil.
'S nacht wel wat lawaai door Turken en Marokkanen, waarschijnlijk door de ramadan.
Zondag op tijd opgestaan, de route konden we om de hoek van het hotel weer oppakken. Het was een redelijk vlakke tocht langs de Werra. Het weer was schitterend, weinig drukte en goede fietspaden. De tocht ging van Hann. Munden via Witzenhausen, Werleshausen, Allendorf, Eschwege, Treffurt naar probsteizella. Hier was een gasthof annex paardenboerderij , fietsverhuur etc. Etc. Heel apart, maar we waren toe aan een slaapplaats en we konden er ook goed eten. Vandaag zijn we over de grens gekomen van de voormalige DDR en we rijden dus de komende dagen in een totaal ander Duitsland. Onze gastvrouw wil er niet echt graag over praten en aan de tijd van toen worden herinnerd.
We gaan niet te laat naar bed, morgen is er weer een lange dag.