Vrijdag 26 juni Paderborn naarTrendelenburg - Reisverslag uit Paderborn, Duitsland van Molenkamp - WaarBenJij.nu Vrijdag 26 juni Paderborn naarTrendelenburg - Reisverslag uit Paderborn, Duitsland van Molenkamp - WaarBenJij.nu

Vrijdag 26 juni Paderborn naarTrendelenburg

Blijf op de hoogte en volg Molenkamp

27 Juni 2015 | Duitsland, Paderborn

Paderborn-Borchen-Etteln-Scherfede-Warburg-Liebenau-Trendelburg
In Paderborn zaten we snel op de goede route, het is heel mooi weer. de tocht loopt eerst langs de Alme en gaat na een tijdsevenredig langs de Diemel. Vandaag komen de eerste kuitenbijtertjes langs, 8-10%. Berg op is soms best zwaar, de beloning, de afdaling, is zoet. Alleen vandaag hadden we een lange afdaling, tempo > 50 km en dat is best eng, zeker als de weg net de dag ervoor is voorzien van nieuwe split/ steenslag.Dan knijp ik bij 50 km.p.u wel in de remmen. De kwaliteit van de fietspaden is vandaag op zich uitstekend. Helaas kwamen we vandaag weinig koffie/ eetgelegenheden tegen( gesloten....dus toen maar een stukje terug gefietst om te eten. Net nadat we een kamer hadden besproken in Trendelburg, voor de therapeuten onder ons een leuke naam, kreeg Frans bij Warburg een lekke band. Gelukkig wel op een gunstige en veilige plek, nl. bij een benzine station. Kon hij meteen zijn handen wassen etc. Snel een nieuwe band omgelegd en weer verder. De route blijft mooi en nu redelijk vlak. Na 92 km en een lange dag zijn we in Trendelburg. Een redelijk hotel, we kunnen er ook eten, de kamer is erg eenvoudig, maar alles is er.