Vervolg Paderborn. Donderdag 25 juni. - Reisverslag uit Paderborn, Duitsland van Molenkamp - WaarBenJij.nu Vervolg Paderborn. Donderdag 25 juni. - Reisverslag uit Paderborn, Duitsland van Molenkamp - WaarBenJij.nu

Vervolg Paderborn. Donderdag 25 juni.

Blijf op de hoogte en volg Molenkamp

27 Juni 2015 | Duitsland, Paderborn

er gaat van alles mis met de verslagen, sommige heb ik al 3 x geschreven, maar ze worden blijkbaar niet opgeslagen.
Ga het nu opnieuw proberen. Na enig zoeken vonden we donderdag, 25 juni, na een mooie lange zonnige tocht met enige moeite ons hotel Kaup in het centrum van Paderborn. Het lijkt meer op een luxe zimmerfrei met veel kamers, je kunt er nl. niet eten. Mooie ruime kamer. De eigenaresse heeft enkele restaurants aanbevolen, maar voor we gaan eten eerst een terrasje voor een biertje en een thee en daarna op naar de Griek. Dat lijkt ons wel wat. We hebben heerlijk gegeten en een ijsje als toetje genomen bij het Italiaans terras van de afgelopen middag. Beneden heb ik een verslag geschreven, maar dat is dus niet terug te vinden, boven hebben we nl. geen verbinding.
Onze tocht verliep vandaag van: Lippstadt-bad Waldlieshorn -Hagen-Delbruck-Schloss Neuhaus -Padernborn